.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
استقرار ستاد تسهيلات سفر نوروزي در محور هراز

فرماندار آمل گفت: در صبح نخستين روز سال جديد اعضاي ستاد تسهيلات سفر نوروزي آمل عازم محور هراز هستند.

به گزارش ستاد تسهیلات سفر، يدالله اكبرزاده صبح امروز در آخرين جلسه ستاد تسهيلات نوروزي در آخرين روز سال 1389 بيان داشت: شهرستان آمل آمادگي كامل براي پذيرايي از مسافران نوروزي را دارد.

وي تصريح كرد: در اول فروردين 90، نخستين روز كاري جديد ستاد تسهيلات سفر نوروزي هم آغاز شده و اعضاي ستاد به همراه معاون سياسي و امنيتي استانداري و مديركل ميراث فرهنگي و گردشگري مازندران از نخستين مسافران نوروزي در سال جديد با اهداي صنايع دستي مازندران و آمل قدرداني مي‌كنند.

فرماندار آمل يادآور شد: معاون سياسي و امنيتي استانداري و مديركل ميراث فرهنگي و گردشگري مازندران از محور هراز و امكانات آن براي مسافران و گردشگران بازديد و سركشي مي‌كنند.

اكبرزاده با بيان اينكه دو سفره هفت سين بزرگ استان مازندران در شهرستان آمل برپا شد، گفت: اين دو سفره بزرگ هفت سين با همكاري سازمان پارك‌ها و فضاي سبز شهرداري در ميدان قائم و هزارسنگر مستقر شده است.

فرماندار آمل با بيان اينكه از 15 نفر از مسافران نوروزي محور هراز در پايگاه اطلاع‌رساني ميراث فرهنگي و صنايع دستي شهرستان كه در اين محور پرتردد استقرار دارند، قدرداني مي‌شود، خاطرنشان كرد: بسته‌هاي فرهنگي حاوي كتابچه معرفي شهر، اماكن ديدني و گردشگري و امامزاد‌ه‌گان به همراه هدايايي به تعداد زيادي در بين گردشگران توزيع مي‌شود.

وي افزود: بازديدهاي لازم در زمينه آماده سازي شهر براي اسكان مسافران نوروزي انجام شده و از فعاليت ارگان‌ها و نهادهاي مرتبط رضايت دارم.

اكبرزاده با بيان اينكه اكيپ مانور جاده‌اي در محورهاي مواصلاتي آمل در حال بازديد هستند، گفت: خدمات‌رساني به مردم در اولويت فعاليت ستاد تسهيلات سفر قرار دارد.

وي با اشاره به گزارش‌هاي شهرداري براي اسكان مسافران نوروزي يادآور شد: پارك دهكده طلايي و هلومسر آماده اسكان مسافران هستند همچنين فاز يك پارك هلومسر براي اسكان به مساحت 28 هكتار است كه در فاز دوم نيز هشت هكتار ديگر به اين فضا افزوده شد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.054 seconds.